Polecamy

W naszej ofercie polecamy Państwu m.in.

Sprzedaż i rezerwację biletów na trasach promowych:

· Rostock-Gedser-Rostock; Rostock-Gedser-Helsingor-Helsingboerg;

· Sassnitz-Trelleborg-Sassnitz;

· Rostock-Trelleborg-Rostock;

· Puttgarden-Rodby-Puttgarden; Puttgarden-Rodby-Helsingor-Helsingborg;

· Sassnitz-Ronne-Sassnitz;

I. Zakup biletów

1. W celu dokonania zakupu biletu należy skontaktować się z naszym biurem pod nr telefonu: 943524301.

2. Podać niezbędne dane dotyczące przeprawy promowej, tj.:

- trasa,

- data rejsu,

- imię i nazwisko kierowcy/osoby zamawiającej,

- ilość osób,

- numer telefonu komórkowego (wymagane),

- typ i nr rejestracji samochodu.

Przy zamówieniach na trasie Rostock-Trelleborg wymagane jest podanie daty urodzenia wszystkich osób podróżujących.

3. Następnie przedstawiamy Państwu szczegóły połączenia oraz cennik.

4. Po dokonaniu rezerwacji miejsc, w kwocie wynikającej z potwierdzenia zamówienia rezerwacji, Klient zobligowany jest do dokonania pełnej wpłaty najpóźniej do godz.: 17:00 na następujące konto:

07 1020 2791 0000 7502 0069 8043

Bank: PKO BP S.A. 1 Oddział Koszalin

Odbiorca: Kołobrzeska Żegluga Pasażerska, 78-100 Kołobrzeg, ul. Morska 7

5. Niezwłocznie po uregulowaniu zapłaty należy wysłać kopię przelewu faksem pod numer 94 3528920 lub na e-mail: kzp@pro.onet.pl

6. Ceny za przeprawy promowe są każdorazowo przeliczane z EUR na PLN wg kursu sprzedaży PKO BP z godz. 09:00

7. Koszty przelewu ponosi wpłacający.

II. Odbiór biletu

1. Po dokonaniu stosownej wpłaty (wyłącznie poprzez przelew) Klient otrzymuje drogą elektroniczną lub faksem Voucher (zeskanowany druk vouchera ze stosownym opisem), który upoważnia do otrzymania biletu promowego na terminalu przed przeprawą.

2. Na żądanie Klienta wystawiamy faktury VAT. Należy o tym fakcie poinformować w chwili dokonywania rezerwacji.

III. Ważne informacje

1. W przypadku dokonywania zmian w rezerwacjach jak zmiana nazwisk pasażerów czy kierowców, rodzajów pojazdów, wymiarów pojazdów, ilości osób, nr rejestracyjnych pojazdów, trasach, terminów i godzin przepraw bądź anulowanie rezerwacji i wystawionych voucherów (oprócz kwoty 10 Euro, którą pobiera w takim przypadku Scandlines) oraz wystawianie i przekazywanie Voucherów zostaje pobierana od Klienta tytułem kosztów manipulacyjnych kwota 20 PLN.

2. Wszelkie informacje i zasady oraz warunki przejazdu pasażerów na liniach promowych armatora (sposoby, konsekwencje anulacji dokonanych rezerwacji, wystawionych Voucherów oraz potrącenia z tym związane) zamieszczone są w Ogólnych Warunkach Przewozu Osób.

3. Wszelkie reklamacje i nieporozumienia Klientów związane z rezerwacją jak i samą przeprawą promową, winne być kierowane na piśmie na adres: Kołobrzeska Żegluga Pasażerska Sp. z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Morska 7. Przy składaniu reklamacji Klient dodatkowo zobowiązany jest do przedłożenia otrzymanego na terminalu biletu promowego z numerem rezerwacji.